بک لینک

بک لینک

تاریخ : یکشنبه 19 بهمن 1399 زمان : 12:44 | بازدید : 46
نویسنده : pishro | نظرات (0)

Image result for بک لینک چیست

 

اکثر دایرکتوری ها نیز فرایندهای ارسال و مجوز لیست متفاوت دارند. ممکن است برخی از شما بخواهند که شرح مشاغل خود را بنویسید تا با لیست همراه شوید. دیگران فقط جزئیات اصلی تماس و پیوند را نمایش می دهند.

 

چیزی که باید در اینجا به خاطر بسپارید: وقتی در حال نوشتن توضیحات برای لیست های تجاری هستید ، مطمئن شوید که در همه فهرست ها کپی و پیست نمی کنید. این می تواند به عنوان محتوای تکراری محسوب شود و بر SEO شما تأثیر منفی بگذارد. بنابراین ، باید تلاش کنید تا توضیحات منحصر به فردی برای هر لیست بنویسید.

 

این لینک های راهنمای راهنما اولین قدم استاندارد برای هر وب سایت هستند ، بدون توجه به جایگاه شما. آنها دو برابر کار می کنند: آنها نه تنها آب پیوند را به وب سایت شما ارسال می کنند ، بلکه یافتن شما را برای مشتریان جدید آسان تر می کنند.

 

2. راهنماهای بک لینک چیست خاص صنعت

هنگامی که کسب و کار خود را در تمام دایرکتوری های عمومی منطقه محلی و گسترده خود نشان دادید ، وقت آن است که به فهرست هایی بروید که بیشتر مربوط به صنعت هستند. اینها به طور واضح بین صنایع متفاوت خواهد بود و ممکن است محلی ، ملی یا حتی بین المللی باشد.

 

نکته مهمی که باید در اینجا به خاطر بسپارید ارزیابی دقیق ارتباط هر دایرکتوری با وب سایت خود است. اطمینان حاصل کنید که این یک سایت بسیار مرتبط است و روی موضوعات شما متمرکز است.

 

به عنوان مثال ، اگر در فضای بازاریابی و دیجیتال هستید ، باید در جستجوی فهرست وب سایت خود در دایرکتوری هایی مانند فهرست منابع بازاریابی AMA باشید:

 

 

 

backlink-example-6

 

سایر گزینه های مشابه شامل دایرکتوری بازاریابی مستقیم و دایرکتوری بازاریابی محتوای بازاریابی محتوا است.

 

اگر مشاغل B2B هستید ، قطعاً باید در فهرست بازاریابی B2B فهرست شوید.

 

 

 

backlink-example-7

 

و این فقط تعداد انگشت شماری فقط برای یک صنعت است - صدها هزار دایرکتوری صنعتی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

 

فقط مطمئن شوید که نمی خواهید پیوند مربوط به هر فهرست را پیدا کنید. دقیقاً مانند بک لینک ، دایرکتوری های با کیفیت و بی کیفیت وجود دارد. شما باید تلاش کنید تا اقتدار دامنه ، ارتباط و مخاطب را تجزیه و تحلیل کنید.

 

برای بررسی مرجع دامنه ، باید یک سفر سریع به Monitor Backlinks Free Backlink Checker انجام دهید. با این کار Citation Flow ، Trust Flow و سایر اطلاعات اصلی فهرست انتخاب شده به شما نشان داده می شود.

 

به عنوان مثال ، اگر فهرست راهنمای بازاریابی B2B را با استفاده از این ابزار بررسی کنیم ، می بینیم که با امتیازات خوب Citation Flow و Trust Flow به خوبی ثابت شده است:

 

 

 

به عنوان مثال از یک چک-بک لینک-رایگان-بک لینک

 

پس از یافتن برخی دایرکتوری های با کیفیت ، متوجه خواهید شد که روند ارسال در آنها متفاوت است.

 

وقتی پیوند شما تأیید شد ، کسب و کار شما در آن فهرست فهرست عمومی خواهد داشت. این شامل تمام اطلاعات تماس شما ، پیوند به وب سایت شما و شاید توضیح مختصری در مورد اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید.

 

3. روابط موجود

با تمام دایرکتوری های انجام شده و غبارروبی شده ، زمان آن فرا رسیده است که به سمت پیوندهای پیچیده تر و ایجاد پیوندهای تاکتیکی بروید.

 

این فقط موردی نیست که پیوندی به یک لیست ارسال کنید. حال این در مورد استفاده از روابط و ارائه مبادله ارزش است.

 

یک مکان عالی برای شروع با در نظر گرفتن روابط موجود خود با شرکا ، مشتریان ، تامین کنندگان ، توزیع کنندگان و غیره است. تعیین کنید که آیا هرکدام از آنها فرصت پیوند خوبی برای شما دارند. اگر آنها یک وب سایت مناسب و ارتباط خوب با شما دارند ، این یک فرد عالی است که می تواند با او ارتباط برقرار کند.

 

با ارائه چیزی ارزشمند به آنها در ازای بازگشت به سایت ، به آنها دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال ، این ممکن است یک داستان موفقیت مشتری ، گواهی یا بررسی باشد (البته درخشان!) که آنها می توانند در وب سایت خود قرار دهند. از آنجا

چکار کنیم بک هایی که میخریم سریع تر ثبت شوند؟

برای اینکه روند ثبت شدن یا همان واکشی شدن بک لینک هایتان را تسریع ببخشید حتما لیستی از صفحاتی که از آن ها بک لینگ گرفته شده تهیه کنید  ( یا از اجرا کننده کار بخواهید یا اگر خودتان میزنید url صفحات دارای بک لینک را در یک فایل متنی نگهداری کنید. )

 

هر چند وقت یک بار با ip های مختلف وارد این صفحات شوید و روی بک لینک های خودتان کلیک کنید.

 

برای صفحاتی که دارای بک لینک شماست بک لینک بزنید!

 

این کار را هم با استفاده از وبلاگ ها و سرویس های رایگان وبلاگ دهی میتوانید انجام دهید و هم share کردن صفحات در شبکه های اجتماعی؛ با این کار بک لینک هایی که خریداری کردید در زمان بسیار سریع تری ثبت می شوند.

 

جمع بندی

بطور کلی بک لینک یکی از تاثیر گذار ترین و مهم ترین بخش های سئو به شمار می آید که ایجاد و ساخت صحیح آن میتواند رتبه سایت در کلمات کلیدی اصلی را بطور کامل دگرگون کند.

 

برای رسیدن به این مهم میتوانید خودتان اقدام به تولید بک لینک کنید و یا با خرید بک لینک این کار را برای سایتتان انجام دهید.

 

خرید بک لینک نوعی تخلف از سوی گوگل شناخته می شود که اگر روال خرید آن به درستی صورت نگیرد میتواند موجب بروز فید بک منفی برای سایت شما باشد از این رو پیشنهاد می شود این کار را انجام ندهید و سعی کنید لینک سازی توسط خودتان یا با نطارت خودتان انجام شود که از نظر کیفی مطلوب ترین نتیجه را به دنبال داشته باشد.

 

اگر زمان انجام این کار را ندارید با در نظر گرفتن یکسری نکات مهم میتوانید با ریسک کمتر اقدام به خرید بک لینک کنید.

 

روش های مختلفی برای خرید بک لینک وجود دارد و تاثیر گذار ترین و اصولی ترین آن ها رپورتاژ آگهی است.

 

قبل و بعد از خرید بک لینک نکاتی وجود دارد که میتواند کیفیت کار شما را اندازه گیری کرده و بهبود ببخشد.

 

با انجام مرحله به مرحله این فرایند میتوانید تعداد بک لینک های سایت خود را افزایش داده و سرعت سئو شدن سایت را به شدت بالا ببرید.

 

این مسیر بهترین راه و اصولی ترین روش برای افرادی خواهد بود که زحمت کشیدند و تا اینجای مقاله را مطالعه نمودند و میخواهند حرفه ای ترین بک لینک را بخرند یا تولید کنند.

 

امیدوارم با استفاده از این روش و رعایت همه نکاتی که خدمتتان عرض کردم بهترین بک لینک ها بخرید یا تولید کنید و به صدر نتایج موتور جست و جوی گوگل برسید.

از آنها فالو می باشند. 

بک لینک وبلاگی : برای قوی کردن سایت یک سری وبلاگ ساخته می شود. که میتوانید در آنها لینک سازی کنید به این نوع بک لینک ها بک لینک وبلاگی می گویند. این نوع بک لینک ها در قسمت های مختلف وبلاگ ساخته می شوند. تاثیر این بک لینک ها قبلا بسیار خوب بود ، در حال حاضر تاثیری کمی برای سئو سایت دارند.

بک لینک شبکه های اجتماعی : در انواع شبکه های اجتماعی با قراردادن مطلبی و لینک دادن به سایت خود میتوانید از آنها بک لینک دریافت کنید. باتوجه به اینکه شبکه های اجتماعی امروزه پر بازدید هستند میتوانند گزینه مناسبی برای بک لینک گیری به حساب بیایند. بنابراین اگر شما برای افزایش رتبه سایت خود از بک لینک در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، باید بدانید این کار تأثیری در رنکینگ سایت شما ندارد.اما شما می‌توانیدبا تولید محتوای قوی و جذاب مخاطبین شبکه‌های اجتماعی خود را به بازدید از وب سایتتان ترغیب کنید.

بک لینک رپورتاژی : سایت های که رپورتاژ اگهی  انجام میدهند میتوانید با انتشار متنی از سایت خود که لینک موردنظرتان در آن وجود دارد بک لینک دریافت کنید. این سایت ها به دلیل اعتبار و بازدید بالا میتوانند گزینه خوبی برای ارتقاء سایت شما باشند.

بک لینک pbn  وب سایت های پرایویت (قابل دید عموم نیست) و از قدرت محتوایی و دامین آتوریتی بالایی برخوردار هستند. به این نوع بک لینک ها ، بک لینک pbn می گوییم . تاثیر بک لینک pbn برای سئو سایت فوق العاده است.

بک لینک دانشگاهی ( رپورتاژ دانشگاهی EDU ) : سایت های دانشگاه های معتبر جهان که اغلب دانشجویان ، محققان و اساتید دانشگاه ها به این نوع سایت ها دسترسی دارند. و از قدرت فوق العاده زیادی برخوردار هستند و همچنین از دید گوگل بسیار معتبر میباشند.

 

مواردی که باید در  ایجاد بک لینک فالو رعایت کنید

1-ایجاد پایه قوی 

باید کلمه کلیدی انتخابی شما سرچ بالایی داشته باشید. در غیر اینصورت با سرچ پایین شانس زیادی برای سئو شدن نخواهید داشت زیرا افراد زیادی کلمه مورد نظر شما را جستجو نمیکنند.

 

2- ایجاد بک لینک در سایت های معتبر و پر بازدید

برای ایجاد بک لینک میتوانید از روش های گوناگونی مانند بلاگ و انجمن و کامنت و دیگر موارد استفاده نمایید. در واقع این سایت ها سایت هایی هستند که بازدید بالایی دارند و میتوانید بک لینک های مناسبی از انها دریافت کنید. 

در مجموع راه های زیر به صورت خلاصه برای دریافت بک لینک فالو استفاده می شوند:

– ایجاد محتوای فوق العاده

– پست مهمان

– قرار دادن لینک های دیگران تا لینک های شما را قرار دهند

برخی از پلتفرم هایی که می توانید از آن ها برای لینک سازی خارجی استفاده کنید:

virgool.io

Tumblr

Mozilla

Photobucket

Somuch

backlinksfa

Backlink

Facebook

Instagram

Twitter

LinkedIn

Snapchat

Goodreads

Reddit

Tumblr

Pinterest

Flickr

Quora

Periscope

3- هوشمندانه کامنت تولید کنید

از آنجایی که ربات های گوگل به هر حرکتی از جانب شما حساس هستند باید بدانید مطالب و نظراتی که منتشر میکنید نباید وارد حیطه اسپم شود. اگر ربات ها احساس کنند مطلب شما تطابقی با سایت و موضوع مورد نظر ندارد آن را حذف خواهد کرد.

برای جلوگیری از این موضوع میتوانید در سایت هایی که هم راستا با محتوا سایت شما هستند فعالیت کنید.

از لینک فالو در این موارد استفاده می کنیم:

– مطالب مرتبط

– محتوای مفید برای بازدید کنندگان

– لینک های داخلی سایت خودتان

و از لینک نو فالو برای موارد زیر :

– مطالب نامرتبط

– لینک های وابسته به سایت

– لینک های اسپانسر

– لینک های تبلیغاتی

– کامنت ها

– لینک های فوتر سایت

 

زمانی که لینک مطالب سایت شما در سایت های دیگر قرار بگیرد گوگل تشخیص خواهد داد که سایت شما و مطالبی که در آن ارائه می دهید از نظر مردم قابل اعتماد و کاربردی است. در نتیجه به عنوان یک سایت و مطلب معتبر آن را در نظر میگیرد. 

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش