صفحه خدمات معمولی

صفحه خدمات معمولی

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 9:23 | بازدید : 57
نویسنده : pishro | نظرات (0)

Which Web Design Platform Is Right for You?

 

 

در اینجا آناتومی یک صفحه خدمات معمولی در یک وب سایت تولید سرب وجود دارد.

 

همانطور که از نمودار نشان داده شده است ، فوتر دارای رنگ زمینه تیره تری است. آنقدر سایت ها این کار را انجام می دهند که بازدیدکنندگان اکنون انتظار دارند تغییر در پس زمینه تیره به معنای پایین صفحه باشد.

 

اما اگر طرح دارای یک صفحه بلوک با پس زمینه تیره باشد ، ممکن است بازدید کننده فکر کند که به پایین ضربه زده و پیمایش را متوقف کرده است. ته ته است.

 

 

 

توجه: من در مورد این یکی با طراحان خودم بحث می کنم. کورت کروز ، مدیر خلاق ما ، نکته بسیار خوبی را بیان می کند. تغییر در رنگ پس زمینه یک روش عالی برای اطلاع بازدیدکنندگان از تغییر نوع محتوا است. میشنوم کورت!

 

هنگام انتخاب رنگ پس زمینه برای بلوک های صفحه ، فقط تعمق داشته باشید. برای ایمنی ، فقط تغییرات جزئی را انتخاب کنید یا فقط همیشه از رنگ سفید یا خاکستری روشن استفاده کنید. سپس در پایین صفحه به رنگ خاکستری تیره یا سیاه بروید.

 

8- از چرخ فلک و لغزنده چرخان خودداری کنید

آنها سالهاست که محبوب هستند و مشتریان آنها را دوست دارند. اما مشکلی در نمایش اسلاید صفحه اصلی وجود دارد: بازدید کنندگان ممکن است فقط اسلاید اول را ببینند.

 

مطالعات زیادی انجام شده است که به همان نتیجه رسیده اند. پیام های موجود در اسلایدهای بعدی کمتر دیده می شوند و بعید است روی اقدامات کلیک شده کلیک کنید. فقط به نرخ کلیک برای اسلایدها در وب سایت دانشگاه نگاه کنید.

 

ممکن است محبوب باشند زیرا تأیید آنها آسان است. ذینفعان مختلف از بخشهای مختلف همه پیکسلهای بالاتر از حد را دریافت می کنند. آنها برای سیاست داخلی خوب هستند ، نه برای بازدید کنندگان.

 

نمایش اسلایدهای صفحه اصلی در جلوگیری از چاقوکشی یکدیگر در اتاق های کنفرانس خوب است.

 

بنابراین در عوض چه باید کرد؟

 

اسلایدها را روی هم قرار دهید ، بنابراین بازدید کننده می تواند با پیمایش در پایین صفحه ، هرکدام را ببیند. آنها ناگهان بسیار بیشتر دیده می شوند.

با استفاده از یکی از تأثیرگذارترین اسلایدها به عنوان قهرمان ، از یک تصویر برجسته استفاده کنید. یک فراخوان خوب به آن بدهید!

9. از زبانه و آکاردئون خودداری کنید

در اینجا روش دیگری برای مخفی کردن همه چیز وجود دارد: از زبانه ها و جعبه های قابل گسترش محتوای خودداری کنید.

 

با دانستن اینکه حداکثر 76٪ از بازدیدکنندگان وب سایت در حال اسکن هستند ، می توانید محتوای خود را در معرض دید بیشتر قرار دهید ، بدون اینکه برای کشف چیزی کلیک کنید.

 

اگر زبانه ها و آکاردئون های قابل ارتقا مثر بودند ، احتمالاً آنها را در آمازون مشاهده خواهید کرد.

 

به یاد داشته باشید پیمایش سریعتر و آسان تر از کلیک است. اگر بازدیدکنندگان مجبور شوند برای دیدن چیزی کلیک و یا کلیک کنند ، احتمال دیدن آن کمتر است.

 

تصاویر

بیایید به سراغ تصاویر برویم. این نکات ویژه تصاویر موجود در صفحات وب است.

 

10. از تصاویر افراد استفاده کنید

چهره ها تصویری منحصر به فرد قدرتمند هستند. از زمانی که به دنیا می آییم ، بیشتر از هر چیز به چهره ها نگاه می کنیم. قدرت مغناطیسی تصاویر افراد در طراحی وب بسیار مفید است.

 

نه تنها چهره ها جلب توجه می کنند ، بلکه با تبدیل ارتباط دارند. مطالعه موردی معروف توسط Basecamp نشان داد که وقتی چهره ها و گواهی نامه ها در یک صفحه فروش ترکیب می شوند ، نتایج زیادی را کسب می کنند.

 

 

 

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما مانند یک "سفینه فضایی متروک" و بدون روح در آن به نظر نمی رسد.

 

من طی سال ها با هزاران مشاغل در مورد بازاریابی خود صحبت کرده ام و الگویی را مشاهده کرده ام. شرکت های بزرگ همیشه سعی می کنند کوچک به نظر برسند و شرکت های کوچک نیز سعی می کنند بزرگ به نظر برسند. عجیب است ، درست است؟

 

واقعاً ، هر شرکتی فقط باید سعی کند شخصی تر ، انسانی تر باشد.

 

 

 

11. اما از عکس های موجود در سهام افراد خودداری کنید

برای عکس های موجود زمان و مکان وجود دارد ، اما سئو چیست من از عکس های سهام افرادی مانند طاعون اجتناب می کنم. آنها هرگز احساس اصیل نمی کنند ، بنابراین اعتماد ایجاد نمی کنند.

 

شرکت ها توسط عکس های سهام وسوسه می شوند زیرا کیفیت تولید بالا است. اما بازدیدکنندگان شما بیشتر به واقعیت اهمیت می دهند. آنها ترجیح می دهند افراد واقعی را ببینند که در واقع در این شرکت کار می کنند.

 

اصالت از لهستانی مهمتر است.

 

تحقیق از این موضوع پشتیبانی می کند. مطالعه انجام شده توسط NN Group نشان داد که بازدیدکنندگان عکس های موجود در سهام و تصاویر "پر کننده" را تنظیم می کنند ، اما در واقع به تصاویر افراد واقعی نگاه می کنند.

 

 

 

بنابراین خود باشید ، به تیم خود نشان دهید و از تصاویر افراد واقعی استفاده کنید ، حتی اگر کاملا صیقلی شده باشند.

 

12. از چهره ها به عنوان نشانه های بصری استفاده کنید

تصاویر افراد به شما فرصتی ویژه برای راهنمایی توجه بازدیدکنندگان می دهد. پدیده معروف "شما به کجا نگاه می کنید".

 

هنگامی که محقق جیمز بریز طرح هایی را به 106 نفر نشان داد ، قدرت چهره های مناسب را نشان داد. آنها این قدرت را دارند که توجه بازدید کنندگان را به سمت سایر عناصر معطوف کنند.

 

این مطالعه معروف با چهره کودک است. وقتی کودک به دوربین نگاه می کند ، بازدید کنندگان به کودک نگاه می کنند. وقتی کودک به تیتر نگاه می کند ، بازدید کنندگان به تیتر نگاه می کنند.

 

 

 

دوست من اولی گاردنر از این مثال با کودک خسته شده است (ببخشید ، اولی!). اگر کسی از تحقیقات یا مثالهای خوب دیگری اطلاع دارد ، لطفاً در مورد نظرات به من اطلاع دهید!

 

از یک خط دید در تصاویر چهره به عنوان نشانه ای جهت دار استفاده کنید تا توجه بازدیدکنندگان را برای اظهارات سودمند یا دعوت به عمل راهنمایی کند.

 

13. از فلش به عنوان نشانه بصری استفاده کنید

چهره ها می توانند توجه را راهنمایی کنند ، اما تنها راه کنترل چشم بازدیدکنندگان شما نیستند. فلش های کشیده شده با دست ممکن است حتی موثرتر باشند.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش