رزیابی سئو سایت

رزیابی سئو سایت

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1399 زمان : 16:15 | بازدید : 52
نویسنده : pishro | نظرات (0)

سئو و بهینه سازی سایت- آژانس دیجیتال مارکتینگ یارا پلاس

 

 

آسان خواهد بود تصور کنید که من بعد از سالها کار در دیجیتال می توانم بدترین و بهترین (اما بیشترین بدترین) را از آنچه راه اندازی سایت ارائه می دهد ، ببینم ، اما مطمئن باشید درد من پاداش شما است.

 

اگرچه ما مطمئناً می توانیم چیزهای زیادی از چگونه صفحه اول گوگل باشیم  بدترین راه اندازی سایت های مدیریت شده یاد بگیریم ، اما تعدادی از موارد اساسی وجود دارد که باید از آنها آگاهی داشته باشیم تا اطمینان حاصل کنیم که مهاجرت سئو با کمترین درد و رنج انسانی مدیریت می شود.

 

اگر بخواهید در کوتاه مدت زندگی شاد و فراموشی داشته باشید ، ذهنیت تنظیم و فراموش کردن با مهاجرت بهینه سازی سایت مانند هر چیز دیگری عالی است. -شما ساخته اید ، بهتر است در مورد اهداف پروژه پیش بینی کنید.

 

بهترین راه برای انجام این کار داشتن یک فرآیند کامل و پایبندی به آن است. تعدادی چک لیست مختلف به صورت آنلاین وجود دارد (اگر به برنامه ریز کلمات کلیدی Google Ads نگاه کنید ، بیشتر جستجو در مورد مهاجرت مربوط به لیست های چک است) ، بنابراین در مواردی که این نوع پروژه ها را بدون کمک شریک آژانس اداره می کنید ، اطمینان حاصل کنید که اصول اولیه را پوشش می دهد:

 

1. محک زدن

یک فرآیند کامل محک زدن که تصویری از ترافیک و رتبه بندی را از منابع مختلف قبل از مهاجرت می گیرد. فقط به انتخاب کوچکی از کلمات کلیدی پایبند نباشید که ممکن است ماهانه آنها را ردیابی کنید ، احتمالاً تعداد زیادی اصطلاحات وجود دارد که شما روی آنها برداشت می کنید و کلیک می کنید که توسط آژانس شما ماهانه پیگیری نمی شود -ماه

 

داده های کنسول جستجوی Google مکان خوبی برای شروع است زیرا می توانید دقیقاً ببینید چه عباراتی در طول 16 ماه گذشته تولید کرده اند. حداقل اطمینان حاصل کنید که می دانید کدام صفحات بیشترین رتبه بندی و بازدید شما را ایجاد می کنند و اطمینان حاصل کنید که این صفحات در سطح 1: 1 منتقل شده اند.

 

2. خزیدن

خزشی از همه URL هایی که قبل از راه اندازی سایت دارای وضعیت 200 تأیید هستند. این مورد برای آزمایش سایت صحنه سازی و سایت زنده در هنگام راه اندازی مورد استفاده قرار می گیرد تا اطمینان حاصل شود که از تغییر مسیرهای مناسب استفاده شده است. برای جستجوی کل سایت خود می توانید از ابزاری مانند Screaming Frog استفاده کنید که می تواند برای آزمایش قبل و بعد از انتقال استفاده شود.

 

3. ردیابی

بررسی کنید که برچسب های تجزیه و تحلیل مانند Google Analytics یا Google Tag Manager در سایت جدید حفظ شده باشند. به نظر واضح است ، بله ، اما این به طور مرتب فراموش می شود.

 

هیچ چیز بدتر از بررسی نرم افزار تجزیه و تحلیل در روزهای پس از مهاجرت نیست که در روزهای پس از راه اندازی با جلسات صفر مورد استقبال قرار می گیرید ، بنابراین اگر نمی خواهید با ایمیل های عصبانی مدیر خود غرق شوید ، این مکان خوبی برای شروع است.

 

4. نقشه برداری

یک سند نقشه برداری عمومی داشته باشید که نشان دهد دقیقاً 200 آدرس اینترنتی زنده به کجا منتقل می شوند. اطمینان حاصل کنید که محتوا به صورت یک به یک نگاشت شده است بنابراین رتبه بندی و بازدید به URL های جدید منتقل می شود.

 

همچنین اطمینان حاصل کنید که داده های متا مانند برچسب های عنوان در یک به یک منتقل می شوند تا سیگنال های رتبه بندی در هنگام راه اندازی ، به ویژه در صفحات با عملکرد بالا در حال حاضر ، حفظ شوند.

 

5. هدایت مجدد

اطمینان حاصل کنید که 301 هدایت مجدد در مرحله آزمایش برای آزمایش و تأیید قبل از پخش مستقیم انجام شده است. این باید یک فرآیند چند مرحله ای باشد تا اطمینان حاصل شود که هاپ هدایت یا هدایت های نادرست قبل از انتقال دزدکی حرکت نمی کنند. در حالی که شواهدی وجود دارد که می گوید گوگل با تغییر مسیر پتو 302 همانند 301 رفتار خواهد کرد ، اما خطر آن را تهدید نکنید و مستقیماً به ریدایرکت های دائمی بروید.

 

6. برچسب های Noindex

اطمینان حاصل کنید که هنگام راه اندازی سایت مستقیم ، برچسب های noindex برداشته می شوند. در صورت نیاز این پشت را خال کوبی کنید. برچسب های Noindex در هنگام راه اندازی سایت مانند ساعت کار بر روی آن خاموش می ماند و یک روش سریع برای deindex سایت شما در Google است.

 

آیا این قابل بازیابی است؟ کاملاً ، اما به مدت زمان شناسایی احتیاج دارد و بهبود آن ممکن است هفته ها طول بکشد.

 

7. نقشه سایت

نقشه سایت جدید را به کنسول جستجوی Google ارسال کنید و مطمئن شوید که در پرونده Robots.txt به آن ارجاع داده شده است. گوگل در مورد تغییر URL ها کاملاً خوب عمل می کند ، اما اطمینان از انجام این کارها حداقل باعث ایجاد تغییراتی می شود.

 

آسان برای درک مفهومی ، انجام آن آسان است اما پایبندی به آن دشوار است ، با یافتن فرایندی و پایبند بودن به آن ، فرآیند انتقال SEO می تواند بی نهایت دردناک شود.

 

اطمینان حاصل کنید که اهداف مشخص است ، نقشها مشخص شده و آزمایشات کامل است و شما باید کاملاً بتوانید آن را از طریق راه اندازی سایت یا مهاجرت با روابط کار درایت و رنگ مو به طور گسترده حفظ کنید.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش